Zažite Chorvátsko Inak !

Vyhľadávanie

Zmluvné podmienky

Obchodné podmienky

  • Základné ustanovenia
  • Spôsob objednávania
  • Práva a povinnosti objednávateľa a CK
  • Ceny zájazdov
  • Zrušenie (zmena) objednávky
  • Reklamácie
  • Podmienky účasti na zájazde
  • Organizačné pokyny
  • Poistenie proti insolventnosti CK
  • Záverečné ustanovenia


1. Základné ustanovenia

Obchodné podmienky objednávania a účasti na zájazdoch organizovaných cestovnou kanceláriou Adriana CK, s. r. o. (ďalej len "Obchodné podmienky") platia pre všetky zájazdy organizované cestovnou kanceláriou Adriana CK, s. r. o. (ďalej len "CK") a ďalšie služby cestovného ruchu poskytované na základe individuálnej požiadavky objednávateľa.

2. Spôsob objednávania

a) objednávať je možné on-line priamo na stránkach https://adriana7513.webnode.sk/ Pokiaľ z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, objednávku je možné zaslať ako obyčajný e-mail na e-mailovú adresu bodova888@gmail.com , kde je potrebné uviesť:
- meno, priezvisko, dátum narodenia, adresu a telefónne číslo objednávateľa
- presný názov zájazdu,
- požadované vozidlo(pri zájazdoch s "osobným šoférom"),
- termín,
- kupón na zľavu.
Po potvrdení CK je rezervácia záväzná,
b) objednávateľ si zájazd môže rezervovať aj osobne, písomne, telefonicky alebo telefaxom. Po potvrdení CK je rezervácia záväzná,
c) podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom Zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a Zmluva tak vzniká samotným objednaním zájazdu. Obchodné podmienky sú zároveň Zmluvnými podmienkami. Po zaslaní objednávky vám CK obratom zašle potvrdenie o prijatí objednávky,
d) ak do 3 pracovných dní nebude zaplatená cena zájazdu, resp.záloha, z dôvodu prekážok na strane objednávateľa, CK rezerváciu zruší.
 

3. Práva a povinnosti objednávateľa a CK

3.1. Práva objednávateľa:

a) právo na riadne poskytnutie zmluvne dohodnutých a zaplatených služieb a zájazdu,
b) právo na riadne poskytnutie informácií, týkajúcich sa zájazdu a objednaných služieb, ktoré sú CK známe, ako i oboznámenie so zmenami, o ktorých sa CK neskôr dozvedela,
c) právo vypovedať Zmluvu kedykoľvek aj bez udania dôvodu pred začiatkom čerpania služieb, a to za podmienok podľa článku 5. týchto Obchodných podmienok,
d) právo na reklamáciu nedostatkov a zároveň náležité vybavenie reklamácie podľa článku 6. týchto podmienok,
e) právo na ochranu údajov, ktoré objednávateľ uvádza v Zmluve a ostatných dokladoch pred nepovolanými osobami,
f) právo písomne oznámiť CK, že zájazdu sa namiesto neho zúčastní iná osoba, uvedená v tomto oznámení, pričom takéto oznámenie môže objednávateľ urobiť v lehote do 14 dní pred nástupom na zájazd alebo začiatkom čerpania služieb. Oznámenie musí obsahovať výslovný súhlas nového objednávateľa s uzatvorenou Zmluvou a prehlásenie, že spĺňa všetky dohodnuté podmienky účasti na zájazde alebo ktoré sú podmienkou na čerpanie objednaných služieb. Dňom doručenia oznámenia sa v ňom uvedená osoba stáva objednávateľom, ktorý vstupuje do práv a povinností pôvodného objednávateľa, pričom spolu sním spoločne a nerozdielne zodpovedajú za zaplatenie ceny zájazdu alebo objednaných služieb, ako i úhradu nákladov, ktoré CK v súvislosti so zmenou objednávateľa vzniknú. V prípade neuhradenia ceny za objednané služby alebo nákladov, súvisiacich so zmenou objednávateľa, platí článok 2. bod d) týchto podmienok. Uvedené sa vzťahuje len na tie prípady, keď zmenu objednávateľov je CK schopná zabezpečiť, v opačnom prípade CK písomne upozorní na nemožnosť zmeny pôvodného objednávateľa. CK si účtuje za každú zmenu objednávateľa paušálny poplatok 5 € na osobu (poplatok 5 € je účtovaný taktiež za zmenu objednaného termínu zájazdu, pokiaľ je zmena termínu zájazdu možná),
g) právo na obdržanie dokladu o povinnom zmluvnom poistení proti insolventnosti CK pre prípad jej úpadku, ktorý obsahuje všetky náležitosti v súlade so zákonom č. 281/2001 Z.z. a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, pokiaľ sa na objednané služby táto povinnosť vzťahuje.

3.2. Povinnosti objednávateľa:

a) poskytnúť CK súčinnosť potrebnú na riadne zabezpečenie a poskytnutie služieb, a to najmä poskytnutie úplných a pravdivých údajov pre účely zmluvy a ostatných potrebných dokladov ako i predloženie všetkých príslušných podkladov a dokumentov, ktorými je poskytnutie služieb podmienené. V prípade riadneho nesplnenia si tejto povinnosti je objednávateľ povinný uhradiť CK všetky náklady a škodu, ktorá poskytnutím nesprávnych a neúplných údajov CK vznikla,
b) zaplatiť celú cenu za všetky objednané a so zájazdom súvisiace služby v zmysle čl. 2. týchto podmienok a v prípade potreby preukázať túto skutočnosť dokladom, ktorý objednávateľ odošle od CK, v opačnom prípade môže CK odstúpiť od zmluvy a má okrem stornopoplatkov právo aj na náhradu škody, ktorá porušením si povinností objednávateľom CK vznikla,
c) v prípade oznámenia dodatočných zmien ohľadne zájazdu alebo objednaných služieb oznámiť bezodkladne, najneskôr v stanovenej lehote písomne svoje stanovisko CK, v opačnom prípade platí, že objednávateľ so zmenami súhlasí,
d) prevziať od CK všetky doklady, potrebné na čerpanie objednaných a zaplatených služieb a skontrolovať správnosť údajov v nich uvedených,
e) pri čerpaní služieb sa presne riadiť pokynmi a informáciami oznámenými CK alebo jej zástupcami v SR alebo v zahraničí, dodržiavať časy a miesta odchodov a na vlastnú zodpovednosť zabezpečiť si všetky potrebné cestovné doklady a splniť iné podmienky, potrebné pre čerpanie služieb (pas, víza, doklady o poistení, očkovanie a pod.....),
f) riadiť sa pokynmi sprievodcu alebo zástupcu CK a dodržiavať stanovený program zájazdu a príslušné právne predpisy navštívenej krajiny ako i miesta pobytu a objektu, v prípade ich porušenie alebo pri závažnom narušovaní programu zájazdu alebo čerpania služieb je CK oprávnená odoprieť objednávateľovi ich poskytnutie, čím objednávateľ stráca právo na tieto ako i na ďalšie nevyužité služby, a to bez nároku na vrátenie zaplatenej ceny zájazdu,
g) počínať si tak, aby nedošlo ku škodám na zdraví alebo majetku na úkor ostatných účastníkov zájazdu, dodávateľov služieb alebo CK,
h) zdržať sa konania a správania, ktoré by mohlo ohrozovať, poškodzovať, obmedzovať alebo odpudzovať ostatných účastníkov zájazdu,
i) niesť sám zodpovednosť a uhradiť prípadnú škodu, ktorú svojím konaním počas zájazdu alebo čerpania služieb v dopravnom prostriedku, v ubytovacom zariadení alebo inej osobe spôsobil,
j) zaistiť u osôb mladších ako 15 rokov sprievod a dohľad dospelého účastníka počas celej doby zájazdu, podobne zaistiť sprievod a potrebný dohľad aj u osôb, ktorých zdravotný alebo osobný stav to vyžaduje,
k) uhradiť všetky náklady a škody vzniknuté v súvislosti s jeho vylúčením z účasti na zájazde v prípade, ak svojim konaním ohrozil alebo rušil priebeh alebo program zájazdu, alebo závažným spôsobom porušil právne predpisy, poškodil cudzí majetok a práva ostatných účastníkov zájazdu, dodávateľov služieb a CK,
l) dostaviť sa na miesto odchodu v stanovenom čase so všetkými dokladmi,
m) uzatvoriť poistenie liečebných nákladov na dobu zájazdu,
n) ak počas trvania zájazdu účastník obmedzuje z akéhokoľvek dôvodu svojim nevhodným alebo dohodnutým pravidlám odporujúcim konaním CK ako organizátora zájazdu, jeho zástupcov, zmluvných partnerov alebo iných účastníkov zájazdu (nekultúrnym či hlučným správaním, nadmerným použitím alkoholu, omamných látok a pod.), porušuje pokyny CK, narúša plynulý časový priebeh zájazdu či poškodzuje cudzí majetok, je takéto konanie pokladané za porušenie podstatnej náležitosti Zmluvy a súčasne za poškodzovanie ostatných účastníkov zájazdu a zástupca CK je oprávnený vyvodiť voči nemu postih spočívajúci v neposkytnutí ďalších služieb počas zájazdu alebo aj vylúčenia z prepravy, prípadne aj z celého zájazdu. V prípade, keď dôjde k vylúčeniu klienta z programu v dôsledku jednostranného nedodržania podmienok uvedených v pokynoch alebo v zmluvných dojednaniach klientom je CK oprávnená jednostranne zrušiť Zmluvu bez náhrady či akéhokoľvek nároku na odškodnenie za nevyužité služby. Na uvedené jednostranné zrušenie Zmluvy je postačujúca ústna forma realizovaná voči klientovi oficiálnym zástupcom CK. V prípade ak účastník zájazdu záväzne poruší právne predpisy SR alebo navštíveného štátu, CK si vyhradzuje právo vylúčiť účastníka zájazdu bez nároku na náhradu. Účastník zájazdu je v takomto prípade povinný uhradiť všetky náklady a škody vzniknuté v súvislosti s jeho vylúčením z účasti na zájazde.

3.3. Práva a povinnosti CK

a) mať uzatvorenú Zmluvu o poistení proti insolventnosti CK pre prípad jej úpadku.
b) pred uzatvorením Zmluvy informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré sú jej známe a ktoré majú vplyv na rozhodnutie záujemcu o kúpu zájazdu,
c) najneskôr 7 dní pred začatím zájazdu poskytnúť objednávateľovi všetky informácie potrebné k účasti na zájazde a všetky doklady, ktoré potrebuje objednávateľ na poskytnutie obstarávaných služieb. Ak sa zmluva o zájazde uzatvorí v čase kratšom ako 7 dní pred začatím zájazdu, poskytne CK tieto informácie a doklady objednávateľovi pri objednávke zájazdu. Zrealizovaná platba za zájazd nebude vrátená, ak sa objednávateľ nezúčastnil zájazdu napr. v dôsledku chybne udaných údajov v Zmluve, pokiaľ sa nedostavil v pokynoch na zájazd v určený termín a miesto odchodu, alebo bol vrátený z colného pásma pre nedodržanie pasových, colných, devízových a iných predpisov. CK nie je povinná poskytnúť klientovi plnenia nad rámec vopred písomne potvrdených a zaplatených služieb. CK je povinná odovzdať objednávateľovi doklady týkajúce sa poistenia insolventnosti CK aj komplexného poistenia objednávateľa (len v prípade jeho uzatvorenia prostredníctvom CK).
d) CK má právo na zmenu termínu zájazdu, ak sa nenazbiera dostatočný počet osôb na jeho realizáciu (v prípade vopred známych ďaľších termínov toho istého zájazdu)

4. Ceny zájazdov (pobytov)

Ceny uvedené v internetovom obchode sú platné v čase objednania zájazdu vrátane 20%DPH (Daň z Pridanej Hodnoty). CK si vyhradzuje právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách cien PHM, trajektov a iných vstupov ovplyvňujúcich náklady na jednotlivé zájazdy.

Dokladom o rezervácii zájazdu je faktúra, ktorá je pripojená ku každému potvrdeniu rezervácie, a ktorá slúži na úhradu sumy, resp.zálohy na zájazd.

5. Zrušenie (zmena) objednávky

5.1. Pred začiatkom čerpania služieb, zo strany objednávateľa a stornopoplatky

a) objednávateľ má právo kedykoľvek pred začatím čerpania služieb od zmluvy odstúpiť, ak dôvodom jeho odstúpenia nie je porušenie povinností CK, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia CK alebo osobne zástupcovi CK.
Stornopoplatky zájazdy Adriana:


- skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 15 € za každú osobu , ak objednávateľ odstúpi od zmluvy do 60 dní pred začatím zájazdu resp. čerpania služieb,
- skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 30 % z celkovej ceny objednaných služieb, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy 60-30 dní pred začatím zájazdu resp. čerpania služieb
- skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 50 % z celkovej ceny objednaných služieb, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy 29-15 dní pred začatím zájazdu resp. čerpania služieb
- skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 75 % z celkovej ceny objednaných služieb, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy 14-8 dní pred začatím zájazdu resp. čerpania služieb
- 100 % celkovej ceny objednaných služieb, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy 7 dní a menej pred začatím zájazdu. resp. čerpania služieb

b) pre určenie počtu dní pri výpočte stornopoplatkov sa započítava aj deň, kedy bolo doručené CK oznámenie o odstúpení od zmluvy,
c) v prípade, že objednávateľ nenastúpi na zájazd alebo nezačne čerpať zabezpečené služby z akéhokoľvek dôvodu, alebo na základe vlastného rozhodnutia ich nevyčerpá vôbec alebo z časti, nemá nárok na vrátenie časti ceny zájazdu za nečerpané služby.

5.2. Pred začiatkom čerpania služieb, zo strany CK

a) v prípade, že nastanú okolnosti, ktoré znemožňujú CK poskytnúť zájazd alebo služby podľa uzavretej zmluvy, je CK povinná zabezpečiť ich zmenu alebo ich zrušiť, pričom je povinná oznámiť tieto skutočnosti bez zbytočného odkladu objednávateľovi.
b) pri zrušení zájazdu alebo objednaných služieb zo strany CK, pri zmene termínu čerpania služieb, alebo pri závažnej zmene programu, kategórie ubytovania, spôsobu prepravy a ceny za objednané služby, pričom za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta a ubytovacieho objektu za podmienky, ak je zabezpečené náhradné ubytovanie minimálne rovnakej a vyššej kategórie a v podobnej oblasti, zmena poradia navštívených miest, zmena dopravy z dopravných, bezpečnostných alebo iných operatívnych dôvodov, zmena miesta odchodu a príchodu za podmienky, že je zabezpečená bezplatná doprava na pôvodné miesto, má objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie zaplatenej ceny alebo na prevod tejto čiastky na úhradu iných služieb, ktoré si u CK objednal, a to bez stornopoplatkov. Lehota na vrátenie zaplatenej ceny je 15 kalendárnych dní.
c) pri dodatočnom doobjednaní služieb objednávateľom si CK účtuje paušálny poplatok 5 € na osobu a službu

5.3. Počas čerpania služieb:

a) CK je oprávnená vykonať operatívne zmeny programu zájazdu a poskytovaných služieb, ak z objektívnych dôvodov, zásahov vyššej moci, rozhodnutia štátnych a iných príslušných orgánov alebo mimoriadnych okolností, ktoré CK nemá možnosť ovplyvniť a predvídať, nie je možné pôvodný program zájazdu a služby zabezpečiť, pričom v takomto prípade je CK povinná:
▪ zabezpečiť náhradný program a služby v rozsahu a kvalite čo najviac porovnateľnom a zodpovedajúcom charakteru pôvodných služieb, pričom v prípade zabezpečenia služieb na minimálne rovnakej úrovni (napr. náhradné ubytovanie v hoteli rovnakej, resp. vyššej kategórie, ....) sú všetky ďalšie nároky objednávateľa vylúčené, alebo
▪ vrátiť objednávateľovi zaplatenú cenu za neposkytnuté, resp. náhradným plnením nekompenzované služby, alebo
▪ poskytnúť objednávateľovi zľavu zo zaplatenej ceny služieb, ktoré neboli poskytnuté v plnom rozsahu alebo za ktoré nebolo poskytnuté náhradné plnenie.
b) CK nenesie zodpovednosť za následky zmenených služieb alebo programu z dôvodov podľa predchádzajúceho bodu, ďalej z dôvodu meškania dopravného prostriedku spôsobeného počasím, dopravnou situáciou, štrajkom a podobnými okolnosťami neovplyvniteľnými zo strany CK.
c) objednávateľ berie na vedomie, že pri službách, súčasťou ktorých je ubytovanie, je prvý a posledný deň určený predovšetkým na prepravu a transfer, a preto reklamácie z dôvodu skrátenia dĺžky pobytu z uvedeného dôvodu sa považujú za neopodstatnené.
d) objednávateľ nemá nárok na vrátenie platieb za služby, ktoré v rámci zájazdu nečerpal vlastnou vinou a ak sa nezúčastní na zájazde v dôsledku toho, že nesprávne uviedol údaje v zmluve o zájazde, ak sa nedostaví v určený deň a hodinu na miesto odchodu zájazdu.
e) CK neručí za nepriaznivé následky neodvrátiteľných prírodných, politických, civilných, dopravných a ďalších udalostí a stavov, ktoré nemôže CK ovplyvniť. Akékoľvek výdavky a škody, ktoré vzniknú zákazníkom z týchto príčin CK nehradí.

6. Reklamácie

a) po vybavení objednávky CK vždy objednávateľa informuje, že jeho objednávka bola prijatá, v ozname je vždy uvedené podacie číslo. Stav objednávky si môžu pozrieť všetci zaregistrovaní užívatelia,
b) v prípade, že rozsah a kvalita poskytnutých služieb je objektívne na nižšej ako dohodnutej úrovni, vzniká objednávateľovi právo na odstránenie chybne poskytovanej služby. Toto svoje právo je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne priamo u dodávateľa služieb alebo zástupcu CK, v spolupráci ktorých sa vyhotoví aj písomný záznam. V prípade reklamácie po ukončení zájazdu, je potrebné písomne zaslať reklamáciu na adresu sídla CK,
c) ak nezabezpečí CK riadne a včas nápravu namietaných služieb, môže objednávateľ uplatniť svoju reklamáciu bezodkladne po návrate, najneskôr však do troch mesiacov od ukončenia čerpania služieb, alebo ak služby neboli vôbec čerpané, od dňa, kedy sa mali služby vyčerpať podľa zmluvy, v CK, pričom k písomnému uplatneniu svojich práv doloží objednávateľ záznam, urobený podľa predchádzajúceho bodu b). V prípade oprávnenej reklamácie má objednávateľ nárok na zľavu zo zaplatenej ceny služieb, zodpovedajúcu rozdielu medzi objednanými a skutočne poskytnutými službami,
d) CK je zbavená zodpovednosti za škodu, spôsobenú porušením jej povinností pri poskytovaní služieb alebo odstúpením od zmluvy, ak škodu nezavinila ona ani jej zmluvní partneri, a škoda bola spôsobená objednávateľom alebo treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytovaním služieb alebo udalosťou, ktorej nebolo možné zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia, alebo v dôsledku neobvyklých a nepredvídateľných okolností,
e) pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytovať CK maximálnu súčinnosť, aby bolo možné nedostatky čo najúčinnejšie odstrániť a zabránilo sa vzniku akýmkoľvek škodám alebo aby sa ich rozsah znížil,
f) CK nezodpovedá za úroveň tých služieb, ktoré si objednávateľ sám objedná u tretích osôb,

7. Podmienky účasti na zájazde

a) osoba vykonávajúca registráciu (objednávateľ) môže prihlásiť okrem seba aj ďalších spolucestujúcich - počet spolucestujúcich (vrátane seba) uvedie v registračnom formulári v časti "pripomienky k objednávke", najviac však počet podľa maximálnej kapacity vozidla,
b) potvrdená online Objednávka zájazdu a zaplatená celá suma za zájazd,
c) platný identifikačný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz),
d) každý účastník preberá na seba počas celej doby trvania zájazdu osobnú, materiálnu a morálnu zodpovednosť,
e) každý účastník sa zaväzuje nepoškodiť a neznečistiť automobil (autobus), hotelovú izbu a ani iné veci, ktoré nie sú v jeho vlastníctve. Vzniknuté mimoriadne dodatočné náklady na odstránenie spôsobených škôd alebo znečistenia automobilu alebo hotelovej izby nad rámec bežnej prevádzky (predovšetkým zvratky a pod.) je povinný nahradiť v plnej výške!
f) každý účastník zájazdu dodrží určené časové termíny odchodu auta (autobusu),
g) nedodržaním určených časových termínov preberá každý účastník zájazdu na seba celú zodpovednosť za vyplývajúce problémy a komplikácie vrátane náhrady spôsobených škôd,
h) každý účastník rešpektuje prísny zákaz prepravy akýchkoľvek omamných látok (drogy)!
i) každý účastník sa zaväzuje dodržovať platné medzinárodné zákony

 

    Adriana CK, s. r. o.

© 2013 Všetky práva vyhradené.